Ne-au fost alături anul trecut la NARATIV – Festivalul de lectură pentru copii, iar acum, la a doua ediție, prietenii noștri de la Kaufland România au din nou încredere în noi și ne ajută să aducem lectura mai aproape de copiii bucureșteni.

Credem cu tărie în proverbul „minte sănătoasă în corp sănătos”, iar noua campanie Kaufland – „Trăiește FRESH!”, completează armonios educația prin lectură pe care o susținem și o promovăm și noi. Într-adevăr, fie că suntem încă pe băncile școlii sau suntem deja la birou, fie că ne pregătim pentru teză sau deadline-ul proiectului se apropie tot mai mult, o alimentație sănătoasă va adăuga plusul de care avem nevoie pentru a face față cu brio oricărei situații.

„NARATIV este un festival foarte frumos care combină 2 lucruri importante pe care dorim să le sprijinim noi ca și companie: educația și cultura. Cred că ne amintim cu toții cât de bine ne-am simțit seara la o poveste împreună cu părinții înainte să adormim. Dorim să readucem această atmosferă alături de partenerii noștri, Asociația Curtea Veche.” declară Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland.

Tot mai mulți români aleg produsele și serviciile oferite de Kaufland, iar noi le mulțumim pentru încrederea pe care o au, la rândul lor, în proiectul nostru și pentru ajutorul în procesul de formare a unei noi generații de cititori și viitori clienți informați.

asociatiacurteaveche_kaufland