Ne-am obișnuit deja ca în fiecare lună să avem o întâlnire efervescentă cu elevii Şcolii Step by Step. De data aceasta a fost alături de noi Miruna Meiroșu, PR Manager la Curtea Veche Publishing și vicepreședinte al Asociației Curtea Veche, invitatul perfect pentru a le răspunde întrebărilor pe care cei mici și le pun în legătură cu promovarea și vânzarea cărților, lucrul într-o editură, ce presupune relaționarea cu presa și organizarea de evenimente.

„Cine alege cărțile care vor fi publicate?”, „Cum ajung cărțile în librării?”, „Tu ești șefa?”, „Promovezi numai cărți pentru copii?” au fost doar câteva dintre curiozitățile participanților. Ne-am ales, apoi, împreună volumul fictiv pe baza căruia urma să realizăm o campanie de promovare și am identificat publicul țintă. Ne-am bucurat să descoperim printre ei câțiva mici viitori specialiști în comunicare și marketing ale căror idei de promovare au fost foarte potrivite cerințelor. Cei mici s-au dovedit a fi niște fini observatori, identificând foarte clar ce le atrage atenția atunci când le este prezentată o carte.

StepbySTep_MirunaMeirosu_HoriaTecau

Miruna a oferit drept exemplu planul de comunicare pe care l-aimplementat atunci când a lansat cartea lui Horia Tecău, „Viața în ritm de tenis”. Participanții au fost foarte curioși să afle cum a reacționat presa, care au fost mediile de comunicare folosite și cum poți face în așa fel încât un mesaj să ajungă la un număr cât mai mare de oameni. Credem că întâlnirea a fost cu totul specială pentru că elevii s-au pus în rolul unui profesionist dintr-un domeniu pe care nu îl cunosc atât de bine și, totuși, s-au descurcat de minune.

Educație non-formală, contact direct cu specialiști în domeniu, de acest tip de activități au nevoie și stârnesc interesul elevilor de la Step By Step. Ne bucurăm să le fim alături și să discutăm împreună despre cărți și tot ceea ce le privește!

Autor: Ramona Mihai